21 december 2011

Serious "Tante Luus" Request Rap!

Mam sms'te me dat Tante Luus (de oudste zus van mijn oma) in beeld was geweest bij Serious Request. Giel was in het verzorgingstehuis geweest waar zij woont. Ze was een paar keer in beeld geweest. Dat klonk leuk! Maar wat ik niet wist was dat ze niet zomaar in beeld was geweest, maar dat ze mee deed met de rap die gemaakt moest worden om zo geld in te zamelen voor de moeders in oorlogsgebieden.
Ik kwam er achter omdat Geert me er wakker voor maakte! Hij was zo verrast door wat hij zag, dat moest hij even met me delen!
Dus ik heb het net maar even op youtube opgezocht. Ik weet niet of het ook zo is uitgezonden, maar hier zien we in ieder geval een rappende tante Luus! Hoe leuk! Kijk naar de rappende mevrouw in de rode trui!

(Zie ook mijn moeders log)

2 opmerkingen:

Mam zei

Leuk, hè!!! Heb naar jouw log door verwezen!

Anoniem zei

Gaaf filmpje!
Daphne